Chì ghjè u grafene ?
U grafene hè un novu materiale esagonale di lattice di nido d'ape furmatu da l'imballu strettu di atomi di carbonu unicu stratu. In altri palori, hè un materiale di carbone bidimensionale è appartene à u stessu corpu heteromorphic di l'elementu di carbone. U ligame moleculare di u grafene hè solu 0,142 nm, è u spaziu di u pianu di cristallu hè solu 0,335 nm.
Parechje persone ùn anu micca cuncettu di l'unità di nano. Nano hè una unità di lunghezza. Un nanu hè di circa 10 à i minus 9 metri quadrati. Hè assai più corta di un bacteriu è hè grande quant'è quattru atomi. In ogni casu, ùn pudemu mai vede un ughjettu di 1 nm cù i nostri ochji nudi. Avemu da aduprà un microscope. A scuperta di nanotecnologia hà purtatu novi campi di sviluppu à l'umanità, è u grafene hè ancu una tecnulugia rapprisentativa assai impurtante.
Finu à avà, u grafene hè u compostu più sottile chì hè statu trovu in u mondu umanu. U so grossu hè solu grossu cum'è un atomu. À u listessu tempu, hè ancu u materiale più ligeru è u megliu cunduttore elettricu in u mondu.
Umani è grafene
In ogni casu, a storia di l'omu è u grafene hà veramente duratu per più di mezu seculu. In u 1948, i scientisti anu truvatu l'esistenza di grafene in a natura. Tuttavia, à quellu tempu, era difficiule per u livellu scientificu è tecnologicu di sbuchjarà u graphene da a struttura di una sola capa, cusì sti graphene sò stati impilati inseme, chì mostranu u statu di grafite. Ogni 1 mm di grafite cuntene circa 3 milioni di strati di graphene.
Ma per un bellu pezzu, u grafene hè statu cunsideratu inesistente. Qualchidunu pensanu chì hè solu una sustanza chì i scientisti imaginanu, perchè se u grafene esiste veramente, perchè i scientisti ùn ponu micca estratti solu?
Finu à u 2004, i scientisti Andre Geim è Konstantin Volov da l'Università di Manchester in u Regnu Unitu anu truvatu un modu per separà u grafene. Anu trovu chì si i fiocchi di grafite sò stati sguassati da u grafite piroliticu assai orientatu, allora i dui lati di i fiocchi di grafite sò stati appiccicati à una cinta speciale, è dopu a cinta hè stata strappata, stu metudu puderia separà cù successu i fiocchi di grafite.
Dopu à quessa, basta à ripetiri l'operazioni supra continuamente per fà a foglia di grafite in a manu più fina è più fina. Infine, pudete piglià un fogliu speciale cumpostu di solu atomi di carbone. U materiale nantu à sta foglia hè in realtà graphene. Andre Geim è Konstantin Novoselov anu ancu vintu u Premiu Nobel per a scuperta di u grafene, è quelli chì dicenu chì u grafene ùn esiste micca sò stati battuti in faccia. Allora perchè u grafene pò mostra tali caratteristiche?
Graphene, u rè di i materiali
Una volta chì u grafene hè statu scupertu, hà cambiatu cumplettamente u layout di a ricerca scientifica in u mondu sanu. Perchè u grafene hè statu dimustratu per esse u materiale più sottile in u mondu, un grammu di grafene hè abbastanza per copre un campu di football standard. In più, u grafene hà ancu assai bona conductività termale è elettrica.
U grafene unicu stratu senza difetti puri hà una conduttività termale estremamente forte, è a so cunduttività termale hè altu cum'è 5300w / MK (w / m · gradu: assumendu chì u spessore di una sola capa di u materiale hè 1m è a differenza di temperatura trà u dui lati hè 1C, stu materiale pò cunduce u più calore à traversu una superficia di 1m2 in una ora), Hè u materiale di carbone cù a più alta conduttività termale cunnisciuta da l'umanità.
Parametri di u produttu SUNGRAF BRAND
Apparenza culore Polvere nera
Contenutu di carbone%> novanta nove
Diametru di chip (D50, um) 6 ~ 12
U cuntenutu di umidità% < dui
Densità g / cm3 0,02 ~ 0,08
Tempu di post: 17-May-2022